Sunday, June 12, 2011

merantau dan ..... [ ape yang aku maksudkan dalam entri kali ni? ]


SALAM
aiiii..
just nak bagitau aku akan merantau. HAHA =D
tu pon nak habaq!

hmmmm....
aku merantau bukan bemaksud aku lari dari masalah cuma nak mencari ketenangan mental, jiwa, rohani dan yang paling penting nak cari semula diri sendiri. hahaha. itu pon kalo sempat. kalo dipanjangkan umur InsyaAllah.

ala macam tak update blog je..
ye saya update la nanti.
nak share jugak pengalaman hidup di tempat baru. konon! gaya nak pegi jauh sangat je.
huhu =P
tapi kalo jauh macam mane?

hmmmmmmmmmmm........lagi! kali ni berat sangat. ntah kenapa..
dah la. pegi jauh-jauh la persaan ni tolong!

eh....
saya demam pulak. kalo demam ni buat entri ni jadi entri terakhir... jeng jeng jeng....
wahh takotnyeeee sayaaaaaaa........ banyak dosa ni. takan nak pegi bawak dosa? ouh tidak.
YA ALLAH amponkan aku dan dosa-dosaku.

jadi....
saya NORHAZWANI BINTI HUSIN memohon maaf atas segala kesilapan dan kesalahan yang telah saya lakukan kepada sape-sape yang pernah mengenali diri ini. saya insan lemah dan banyak kekurangan.
kepada insan-insan yang disayangi, sesungguhnya aku amat menyanyangi kalian. umum je. yang rase aku sayang dia akan tau la aku menyayangi dia. hehe. belit-belit ayat!
tapi yang paling aku sayang dalam dunia ni mak aku la dan jugak ayah aku plus adik beradik aku. plus dia. dia sape? dia je yang akan tahu. hehe =P dan kawan-kawan baik aku jugak la..
saya sayang kamu-kamu sangat-sangat ketat erat rapat jitu utuh. halakan makan dan minum dan segalanya.

baiklah. dah macam hari raya pulak.
okay. aku nak tido dah
good nite.

SALAM.
.

.

.

.

.

.

.


# awak. saya suka awak la. saya sayang awak sangat-sangat. saya selalu tunjuk tapi mungkin awak tak perasan kot. " i'm sorry ". my bad. ape-ape pon saya just nak bagitau awak sebelum....hmmm,setakat ni awak salah seorang insan yang saya sayang sangat. hehehehe malu la! nak tengok gambar? ish tak bole la. die pemalu saya pon pemalu jugak. em saya tau saya tak bole hidup dengan awak sebab awak akan ade orang lain tapi perasaan sayang saya yang akan hidup dengan awak. jangan risau. hehe malu lagi. anyway thanks a lot sebab datang dalam hidup saya. saya mintak maaf ye. hutang awak, halal. hutang saya, nanti saya bayar la.  ala.. merepek ye? sory lagi. okay awak. thanks and sorry for everything. saya sayang awak. haaa lagu background ntuk awak. #


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...