Thursday, June 23, 2011

hari ini hari terbaik...zzZZzzZzZZzz~



ehemm.. kalau ikotkan date, ni semalam punya cerita la. dah termasuk 23hb pulak. mana tak nya, anak buah aku tak abes-abes maksu sana, maksu sini. yang aku sempat taip, ehemm je. ada je benda yang dia nak. ni laptop ni pun dia yang baru lepas guna. budak 2 taun setengah dah pandai guna laptop. kagum tak haaa... dok adap cerita otromen tiga la, dyna la, kat YouTube. harini dia mintak nak tengok cerita lain pulak sebab nampak iklan. em cerita transformer 3. bagi tengok thriller jela. ni la budak-budak zaman sekarang. canggih!

harini hari terbaik aku? HAHA.. sebabnya aku bantai tido sampai tak ingat dunia. mangai betol! celik mata, tengok jam handset [cepat 10 minit] dah pukul 4.01pm. MELAMPAU KAU!

alaaaa aku start tido pun lepas subuh. lajak la sampai petang. kononya nak cukupkan 6 jam or 8 jam sehari tido. nak dapat tido berkualiti. ceh! alasan. tapi bukan la tak sedar langsung. sedar je. macam bese anak buah aku tak boleh nak tengok aku senang sikit. dia kejot aku suruh potong kuku dia la. siap aku kena baling dengan kepit kuku tu. derhaka betol! HAHA.

emm dalam pukul 9 aku tetibe tersedar. terasa macam bahang semacam je. rupanya letrik takde. eleeee... ada apa-apa effect ke kat aku kalau letrik takde? aku tetap tido lena. WAHAHA...

dalam pukul 12 terjaga lagi sebab rasa macam sejuk pulak. ouh, letrik dah ada balik. aku pun siap tarik selimut balik la. anak dara. anak dara. haish. apa nak jadi!

ni la padahnya kalau dah keje bagai nak rak, dapat tido, haaaa hambik kau! pulun abes. masalahnya buat keje ke malam tu? takde maknanya. baik je aku layan cite TLW. the liverpool way..wahhhh~ eh bukan ye. hmmm boleh tahan citenye! *ada maksud tersirat ke?HAHA*. aku dah lama tau pasal cite ni. dah penah tengok before this tapi tetibe je malam tadi aku nak layan lagi. HUHU.. tade keje cari keje. bese!


kesudahannya, aku rindu dia. hmmmmm ='( *tibe-tibe je!!!*

*
*
*
*
*

[[ some pitcas of tlw ]]

[[ i like this! cantik macam mata dia.]]

[[ i like her smile and her face as well]]

[[ "yes i know. u're mine!" chewwah.. shane really HOT!
*doesn't mean anything oke!*]]

[[ ummmmpphhh.... ]]



pssstttt # harini hari senyap aku jugak. senyap dengan dia. sebab dia senyap dengan aku. ntah ape hal. suka ati la. yang penting kaU bahagia! 

psssstttt 2 # i think anyone who watch this movie have their own opinion about everything. and i've mine too.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...