Friday, May 20, 2011

rindu



hmmmm...
SAYA RINDU MAK SAYA. RINDU SANGAT.
baru je tadi aku gerak dari kampung.
uwaaaa.... T_____________T

aku sekang berada di suatu tempat hasil bohong sunat. hee~
nasib baik aku selamat sampai.
walapon aku sangat suka sebab berjaya ke tempat ni tapi......
sekang aku sangat rindukan mak.
mak dah balik kampung. mak dah tinggal kat kampung balik.
lepas ni balik keje tade lagi mak nak tunggu kat umah.
tade lagi mak nak teman tido kat sebelah.
bile time stress, tade lagi peneman cerita.
masa kat kampung, mak sentiasa ade dengan aku ke mane je aku pegi.

YA ALLAH. SAYA SANGAT RINDUKAN MAK SAYA.
semoga mak dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.
tak lupa jugak kat ayah.
semoga ayah dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.
SAYA SAYANG MAK DAN AYAH SAYA.




psssstttt # bila aku sedih, die tade pon. tido. ok fine. i'll take care of myself.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...