Wednesday, June 29, 2011

keliru



apa masalah aku sekarang haaaa? haish!

apa penyelesaian terbaik?

berpisah? teruskan? berdiam diri?

*
*
*
BERPISAH?

uppsssssss....

perpisahan ada kebaikan/kekuatan dan ada keburukan/kelemahan.

kebaikan/kekuatan..
kau tak perlu nak bersusah payah fikir pasal dia, kau tak perlu bersusah payah nak berkorban, nak menipu and buat everything demi dia. tak perlu. hidup dengan haluan dan cara sendiri.

keburukan/kelemahan..
kau akan merana. cakap mulut boleh lupakan dia tapi dalam hati 8 tahun pun belum tentu kau dapat lupa dia. mungkin dapat tapi sedikit sebanyak ada jugak kenangan yang tinggal dalam ingatan. percayala. dalam proses nak lupa, wujud rindu. benda-benda ni yang akan bermain dengan kau.


TERUSKAN?

mungkin akan jadi lebih baik, mungkin jugak akan jadi lebih teruk. andai kata jadi lebih baik, kau akan bahagia. misal kata jadi lebih teruk, kau akan lebih merana. sah-sah dalam masa sekarang pon kau tengah merana. dalam luka, ada jugak suka. ada jugak bahagia. walaupun kau makan hati, tapi kau tetap ada dia yang kadang-kadang bagi kau gembira.


BERDIAM DIRI?

membatu? wait and see? tengok aksi? aksi diduakan, drama dan sebagainya. kalau aku lelaki, aku dah dipanggil dayus! hmmmm... berdiam diri untuk berfikir? berdiam diri untuk membuat keputusan? sambil kau berdiam diri pun kau boleh merana la. sebab kau diam bukan beerti kau tak nampak betul tak?


jadi, aku perlu membuat keputusan. untuk kebaikan aku dan bersama.
tapi setakat ni aku tak mampu nak bagi kata putus. aku tak mampu nak buat keputusan. tak mampu nak berfikir. terlampau banyak masalah lain. serabut! aku dilemma. aku nak kau tapi aku taknak diduakan dan disakiti. macam mana? hmmmm...

so........


lu pikir la sendiri...aku malas pikir lagi!

HAHAHAHAHAHA

#tahapehape. mental sangat dah!


pssssstttttt # macam biasa! dah memang jadi tabiat. terjaga sebab merindu. 
aku rindu kau. siyes! bukan kau sekarang. kau yang dulu. kau yang cuma ada aku. kau yang aku betul-betul paham. kau yang betul-betul kau!

1 comment:

Bella Hudgens said...

bese la....
laki memang senang bubah kerana pmpuan lain.......klu kena percintaan mcm aku lg dasat.....sdeh mcmne pn org takkan caya hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...