Wednesday, June 22, 2011

[music & video & cerita] CINTA MATI



# CINTA MATI #


Akan ku biarkan dirimu
Merasuki hidupku
Akan ku biarkan cintamu
Meracuni hatiku
Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu

Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku
Walau setengah detik hidupku

Kerna cintaku terlalu gila
Kepadamu ku yang cinta
Kerna diriku tak pernah bisa
Hidup tanpamu

*****************************************
*
*
*
*
*
*
*
*
*****************************************
ni mesej nak di sampaikan secara tak langsung ye. 

***********************************
ouh ade cerita sikit pasal hari ni. tadi aku pegi ambik IC sebab aritu pegi tukar, cip rosak. masa tengah tunggu turn, aku tengok-tengok sekeliling JPN tu. hmmm berkata hati aku " macam best pulak keje kat sini! ". balik je aku pun check SPA. ouh aku memang ada minta baagian pendaftaran. HAHA aku pun tak paham ape tengah aku merepek ni. haish!

lepas tu, aku pegi Bank Islam. dengan yakin boleh, aku terus ambik no giliran. tak tanya langsung dengan akak kaunter pertanyaan tu. haa kalau ada sape-sape yang pernah berurusan dengan Bank Islam mesti tau macam mana nak guna mesin ambik nombor giliran. dia akan mintak masukkan IC. tapi tak tulis pulak wajib. aku mana tau okay! maklum la baru dapat IC baru, nak try test tengok la dengan mesin tu. aku pon masukkan la. lama dia read. benda baru la katakan. ceh. pastu berjaya la keluarkan nombor tu. 

dah. aku pegi lepak tunggu turn. biasala mana senang hidup kalau tak menyebok hal orang. aku pandang kiri kanan, semua orang ada pegang kertas la, ape la. aku je takde ape-ape. relax! hmmmm... tak boleh jadi ni. lagi 2 orang, sampai la turn aku. aku pon bangun. pegi kat kaunter pertanyaan. ade 2 orang makcik tengah berurusan. aku tunggu la. dalam hati " makcik-makcik ni sekejap je kot.. ".

tunggu punya tunggu dekat nak setengah jam. hampeh betol! giliran aku sah-sah la da 8 taun telepasnye. haish. bikin panas. dah makcik tu settle, aku ke depan la. tak sampai 2 saat pon. chait! baik aku pegi mencelah tanya sat kat akak tu. takpe-takpe. belajar bersabar tu. nama pon kat Bank Islam. ce jadi orang Islam sikit. HAHA..

ala.. tak settle pon aku kat Bank Islam tu. ade pulak benda tak cukup. then aku gerak pegi kat " kawan " aku. nak ambik benda yang tak cukup tu. dah sampai, aku lepak dulu dengan dia. bisik-bisik sikit gosip yang ada. aihhh lumrah la tu. HUHU.. tapi jumpa tak lama. ada orang jadi 'jaga' pulak. apa benda la kau kan! takpe. aku tade hal pon. asalkan dia usik aku, aku biarkan je. padahal dalam menyirap aku je yang tau tahapnya. haish! 

apa-apa pon mesej lain yang aku nak sampaikan ialah...................
rindu terubat!

HAHA buat kelakar kan. apa benda merepek la ntah. perot kenyang mata luyu, macam ni la jadinya. gua perlu beram dengan kadar segera.

adiosss~




psssstttt # anak buah aku nak tido ngan aku malam ni. aku halau dia balik bilik mami dia. mengamuk-ngamuk.  aku lari masuk bilik air. keluar-keluar tengok tilam, bantal n selimut dia dah ada sebelah tilam aku. mami dia bentang. malas nak bagi dia meragam. elok aku keluar ayat, " adik betul ke nak tido ngan maksu? haa tido la.. ". terus dia angkat bantal,selimut, tilam balik ke bilik mami dia. saja! nak kena ikot cakap dia, sedapkan hati dia. lepas tu tengok kan aje ape dia nak buat. ni peel besar kepala punya! lumrah anak kedua. macam-macam hal. huuu~ #



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...