Wednesday, June 29, 2011

sedar diri



entri aku cakap pasal emo tu macam sia-sia je.
last-last aku emo jugak. HAHA..
curah air ke daun keladi betol!
nak buat macam mana..
emo dengan aku sekarang ni macam tak boleh nak dipisahkan lagi.
kamceng abes.
semuanya sebab hati.
hati yang disakiti.

*
*
*

hmmmmmmm....
jauh aku berjalan untuk mencari jawapan.
dan.....
setelah aku renung-renungkan, aku sedar diri.
aku ni bukan sape-sape dan tak penting bagi sape-sape.
aku ni bukan sempurna dan tak boleh nak menyempurnakan.
aku sedar diri. ye aku sedar diri aku siapa.
aku tak ada ape-ape.
aku tak ada kuasa.
aku tak boleh buat ape-ape.
aku tak boleh tolong ape-ape.
aku tak boleh nak senangkan sape-sape.
aku tak boleh bahagiakan sape-sape.
aku tak boleh nak ubah ape-ape.
aku tak mampu nak beri ape-ape.

sekarang, aku hanya menunggu.
menunggu sebuah jawapan.
jawapan yang dah ada pada aku.
jawapan yang benar-benar pasti.
cuma aku perlukan penjelasan.
tolong! tolong berterus-terang.
aku sangat sakit.
sakit ditindas.
sakit disakiti.
terus dan terus.
hmmmmmmmm.....

YE.
AKU SEDAR DIRI.

awak, maaf.






psssstttttt # ehemmm... baru balik! bejalan tanpa arah tujuan. mencari jawapan.. 
aku rindukan segalanya!


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...