Thursday, June 23, 2011

fenomena ANGRY BIRDS!



pelik aku tak tido lagi kan. HAHA. macam bese la. aku kalau dah terjage, nak tido balik, payah sikit la. lagi-lagi dah adap pulak laptop. apa pun tak jadi dah.

hmmm... sedang aku jalan-jalan di alam maya tadi, aku terjumpa gambar aku pegi mandi sungai baru-baru ni dengan 'kawan-kawan' aku. huhu.. aku tak mandi pun. malas. emm nama tempat tu aku lupa la. tapi yang pastinya belakang Zoo Negara. go stret dun belok-belok, haaaaa jumpa!

[[ angry waniey vs angry bird! HAHAHAHA.. 
aku meng'lomo' kan gamba nii. saja taruk efek ni sebab dah sekian lama aku cari macam mana efek 'lomo' ni.. tibe-tibe jumpa. so aku apply kan la kat gamba ni.. sebab KAGUM! heee~ ^o^]]


***********************
haaa... la ni kebanyakan student-student, kaki-kaki game, pembosan-pembosan tengah dok sakan melayan game ni. ANGRY BIRDS! termasuk la aku. dan jugak anak buah aku. bese! tanak kalah.. 

apa yang bestnye? kalo aku main game ni, cepat je fed up. sebab asyik failed je. menyampah betul. haaaa tapi kat sini la letaknya motivasi. never give up. try harder. selagi kau tak lepas level tu, selagi tu tak boleh naik level lain. macam haram! tengok! game pon ada baiknya tau. 

ANGRY BIRDS ni mainnya bukan la susah sangat. main lastik babi guna burung. itu je. simple je bunyinya kan. ce try main. memang la ada sesetengah orang akan cakap, alaaaaaa game budak 5 taun. tapi level by level ada susah senangnya. bagi aku game ni kena ada strategi. so kena berfikir la jugak. tapi takde la sampai pikir sangat-sangat bagai nak rak macam nak berperang betul dengan babi-babi tu. baik tak payah main game kalau gitu gayanya. kata main game ni nak release tension. ni bagi lagi tension, apa jadahnya...



disebabkan aku rasa burung-burung tu macam comel-comel cute-cute aje, so aku rasa macam nak buat koleksi. tapi burung jela. babi aku taknak la buat koleksi. HAHA.. so far yang merah dan biru aku dah ada. sekarang target aku yang kale kuning dengan puteh. ehhh semua la aku aim. em tapi nanti-nanti la. duit nak makan pon tak lepas, lagi nak beli burung. kalau bole buat lauk takpe la jugak ye dak...

urmm.. aku rasa aku perlu layan seepisod dua lagi cite tlw la. lepas tu, sekian harap maklum! nanti tengah hari aku celik balik InsyaAllah. kenapa aku relax je? sebab kalau orang keje, aku cuti. kalau orang cuti, aku mesti la cuti jugak. WAHAHAHAHA...

sudah! aku gerak dulu. gudbaiiiii.
.
.
.
.
psssstttt # masa sahur tadi, sembang dengan nyah. [kakak aku] tibe-tibe termasuk cerita pasal keje aku. aku pun cakap la kalau keje kat situ, masa solat dorang bagi dalam 12 minit je. masa tu la nak pegi solat plus kencing ke melabur ke.. sempat? masuk kpi pulak tu kalau exceed limit. kalau kena time keje nak kena solat asar dan mahgrib, ape cer? so nyah cakap, "baik benti keje je kalau dah macam tu. pegi cari keje lain." CANTEEEEKKKKKK!!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...