Tuesday, January 11, 2011

tensen sket je MyEm0.Com

tensen sket je.. chillex! MyEm0.Com

adakah aku kena mandi bunga?
haih ntah la. akhir2 ni asek dapat customer yang dispute je.
pastu tanak la dispute pasal benda len. pasal bill jugak.
paham2 la kalo cite pasal bill ni sape2 pon mseti nak mengamok.
yela melibatkan duit katekan. pastu aku ni tukang menjawab la pasal bill2 hampeh ni.
bajet aku macam Phd abes la dalam bab ni. haiyaaaa.... tensen gue!

hmm satu hal lagi.. dah sedap2 aku dapat team yang memang 'in' gile... aleh2 kena tukar team.
nak kena ade sessi suai kenal la bagai. nyampah betol. ouh positif!
ye aku memang suka bekenalan ni. eh tade hal punye.. sonok ape dapat kenal kawan baru. hmmm (_ _!)
cite banyak2 pon macam aku dapat ubah ape2 kan. so enjoy jela dengan team yang baru ni.. hehe
positif waniey positif!

okay. officially masuk team baru 10.01.11 and ade la benda lain yang baru jugak.
maklumla bukan kite2 je nak ade azam baru, company pon nak ade jugak. prinsip sume tanak kalah. bese!
so dah wat reshuffle team pastu reshuffle queue pulak. aku yang betuah ni tepaksa melayan orang2 dan customer2 seramai 60 orang dan ke atas tanpa henti dalam sehari. ouh. tengkiu ye. saye teharu. saye kan kuat. hmmmm (_ _!)

ini la dilemma aku 2011. pegi kang 7500 kena. stay kang, kena betabah la. itu je!
jalan yang dipilih.....? stay tuned!

MyEm0.Com
[ muke memang tak bole nak buruk lagi la kan.. haha ]

2 comments:

ahee said...

azma pn boleh lerr ;P

Waniey Husin said...

tula pasal..mls nk tuka..smlm da ngntok sgt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...