Sunday, January 16, 2011

encik helmet

aku tinggalkan kau sekejap je
lepas tu kau tinggalkan aku selamanya
sungguh kau kejam
aku yang sedang terkapai2 tanpa wang untuk mendapatkan kau semula
kau biakan aku sendirian
nasib baik kau tinggalkan adik kau bersama aku
aku bedampingan dengan adik kau sebagai pengganti diri kau [damping malam. hiks~]
nasib ade....
**********************************
bengang betol aku
aku masuk jap je dalam warta [shoppingmall dkt bangi! sgtttt mall kn...]
ingat nak beli barang2 makan sket
aku memang tau warta tu tempat org hilang moto hilang helmet bagai
tapi tak sangka la pulak dalam beberapa minit je da bole hilang
nasib baik aku bawak 2 helmet mase tu
sebab? tak jadi nak ambik someone ***ehemmm..sigh*
mule2 aku sampai kat moto aku macam pelik tengok moto aku
macam ade sumting wrong sumwhere
aku tak pasan lagi helmet tade
lepas aku susun2 barang sume, aku nak la pakai helmet
tengok2....................................
tinggal klip je yang tegantung kat situ
cam haremmmmm
aku dah la tengah sengkek ni nak cari helmet lain
"cibai lu pencuri lu tak lame pon merase pakai helmet gua tu tengok la"

**bla dgn kebengangan! sabar... MyEm0.Com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...