Tuesday, January 4, 2011

ong betukar ngong

ni la dienye pejalanan idop aku arini. ong ke ngong. adeiii.. terus tarik mood!
start kul 8 aku betenang je melayan kerenah org2 yang mintak tolong.. memang ada ong..kate aku dalam ati la.semoga sampai petang la ong ni melekat kat aku..
makan pon penoh selera dengan nasi segunung plus ayam 2 ketoii..terer! bese tanak kalah..
ngap ngap dum dam ketong ketang abes lunch break... mase ntuk bekhidmat semula.
pegi dok tempat lain..setup sume seap,ok GO!
zupppps betukar jadi ngong.. haih sume org pon macam saje2 je nak menguji tahap kesabaran dan pitching suare aku.. tape tape aku besabar. maklumla azam taun baru ni nak jadi kuat n positif. alahai lupe pulak nak story pasal azam. org len nak beazam baru,aku pon nak ade jugak. besela tanak kalah lagi. lumrah.
sekang mase ntuk tenangkan otak semula. baiii. MyEm0.Com 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...