Saturday, January 8, 2011

azam 2011 no.1

woottt woottt.. MyEm0.Com
hehe aku pena cakap aku nak cite pasal azam kan.
arini aku cite azam 2011 yang pertama dan utama. hehe semangat je kau kn...=P

ehemm ehemm... gaya mesti kena lebat.
aku nak jadi sorg yang positif dan kuat @ positive and strong. wah gitu..

POSITIF.
ye! aku nak didik 'aku' jadi lebih positif. makna kata len aku tanak beprasangka buruk kat orang. aku ni kalo tengok orang cepat je nak ngate itu ini. buruk ke baik ke aku cakap je tapi dalam hati ye... hee!
kalo ade geng baru aku luahkan. tapi aku salu ade geng. so aku salu la luah. haish bad waniey! so ni yang aku nak buang. nak tukar negatif ke positif.
lagi. aku sekang keje deal dengan customer. deal dengan orang. kalo keje deal dengan orang ni kena banyak besabaw kan... setakat ni kesabaran aku masey dicontrol iman lagi la. 
aku buat2 macam hati kering je. menjadi wooo... macam ni la lebih kurang kalo aku nak jernihkan keadaan n hati aku ni " weyyy chillex suda. die ni bukan marah kau pon. die ni marah kat company kau. kau nak semak ape. kau wakil company je. besa kuman tade hal la. chillex. lagi kau pk lagi kau stress."
aku salu sedapkan hati guna ayat ni je. tapi memang ye pon. lagi aku pk lagi aku tetekan. so bolayan sajaa.. wheee~ positif ni..

KUAT.
aku nak jadi kuat mental fizikal iman and every single things. 
aku memang becite2 nak jadi kuat. kuat mental yang utama. aku tanak sebab benda kecik je aku da meroyan sane sini. aku nak pk maybe ade reason sendiri nape benda tu jadi kat aku. atau dengan kata2 agamanya " ade hikmah disebalik semua kejadian yang berlaku".

pssstt: sile support aku ye.. toche! [bantai la.. ahaha]

[ senyum lebo sebab tengah leading. eh memang leading pon. hehe ^^,]

[ motif sangat kan letak pic ni.... hasil bekabung 6 bulan. lepas gian laaa... whee~ v(^^)v ]


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...