Wednesday, January 19, 2011

bile da lame tak jumpe

assalamualaikum
hi uolls~

hehe lewatnye la aku update blog arini. ingat tadi lagi nak menulis. tapi ....
ni la jadi kalo da lame tak jumpe..... 1hr 48min 59sec! begayutan!
paneh telingeee~

nyah col tadi. da lame da die tak col. ouh. nyah tu kakak saye! hehe~
die actually nak tanya benda sket je. last2 cite punye cite sembang punye sembang sampai la dekat nak 2 jam.
macam2 la cite klua. dari bab sehat tak sehat tuka pulak bab duniawi. ade la sket sebanyak selit bab menuju keinsafan. ade jugak tekenang itu ini. cite hal semasa. pk benda yang akan datang. rancang macam2. sampai pulak bab mengate sket2. asam garam la tuhh..

ye. saya rindu kakak saya.. saya rindu anak2 sedara saya. tape dorg nak balik da niii.. yay~!!!

# esok keja. nak tido da. bai! #

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...