Thursday, January 6, 2011

tayar dan minyak.. haih~

haih.
tayar dan minyak. ni la benda yang dirisaukan oleh aku yang bergelar pe'rempit' tegar ni. aku bukan la pen'drive' macam yan. [yan aku boh name ko nii... sile la bangga. hehe =P]
baru je dok sebut2 dalam keta ngan dak2 ni aleh2 benda yang dirisaukan tu jadi jugakk.. haiya. ni story pasal tayar. minyak tade hal lagi la setakat ni. aku sentiasa me'make sure' kan minyak penoh je. takot woo kalo tade minyak. takan nak boh air liur kalo tade minyak ye dak...
ouh pasal tayar. aku actually da dapat rase len macam kat aku punye tayar tu mase balik keja aritu lagi tapi aku malas nak pk. dalam otak aku mase tu bejimba saje. ekeke ^^,

patu pagi tadi aku nak pegi hantar c cda balik bilek tengok2 tayar da kempis. adeiii.. pegi pam ingat ok la. tengah2 jalan tetibe je bole kempis abes. aku langgar ape pon ntah la.
tengah aku begaye bajet2 tau pasal tayar kempis ni tadi,singgah 3 pe'rempit' menegur sapa. "nape ni? ouh tayar pancit. nak kami tolong tolak?" aku macam ragu2 je nak terima petolongan dorg tu. dah la dorg macam nak cepat je. nak tanak aku pon ye kan jela. nampak muka mude hensem begaye je tapi sorg jela. 2 lagi macam...malas nak cakap lebih la. org da tolong kau banyak bunyi pulak kan... dorg hantar sampai bengkel patu bla gitu je tanpa sempat aku hulur singgit 2.. haih. gelisah aku tak balas budi. "timakaseyyy brade..lu bek gile" tu je mampu aku cakap...dalam hati. hehe..

cda da selamat aku hantar pegi blaja, duit aku pon selamat dah kat brader tuka taya, aku pon blaa... MyEm0.Com

2 comments:

ahee said...

mekaseh sahabat sudi antar gua! nnt ada jodoh jumpe lg budak tuh. kasi bllnja mkn laaa ;D

Waniey Husin said...

tu la pasattt. nt gua ada jumpa sama dia gua blnja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...