Monday, January 17, 2011

MyEm0.Com azam 2011 no.2

hi kawan2 MyEm0.Com
sekang aku nak share aku punye azam yg ke2 la. hehe
tolong jangan kagum dan ketawa.*pinjam tagline ye encik paan.hiks~*

okay. azam aku no 2 is.....
aku nak merawat segala masalah kulit yang aku hadapi selama ni. betabah kan aku! actually dis is 1 of d reason why my confidence level too low. hmmmm.... *sigh*
mase mule2 dulu lagi parah tahap confident aku ni tapi lame2 aku pon da lali so aku da dapat handle sket2 la malu2 ayam aku tu. hee~

nak tau bile dan punca?
mase skola dulu aku pakai macam2 produk. sebab muka aku ni loji minyak. so nak reduce pengeluaran minyak ni aku pon try macam2 produk. cube sebot ape produk yang tak penah aku try. safi, shurah, clean&clear, body shop, susu kambing, susu orang [aipp men2 je!], sabun gamat, sabun betik, sabun limau nipis, sabun santan haa kau! ambik sume aku try. ade yang menjadik ade yang tak. tapi mase tu eager nak try macam2 produk lagipon kulit tade masalah lagi so sental je sume. sampai la mase aku form 5 aku rase macam  nak try dove pulak. tanpa segan silu dan ragu2 aku pon beli la cleanser dove hat besaq punyaaa.. confident level tinggi mase ni. baru 3 ari muke da gatal2 da naik bintik2 merah yang besaq2 jugakkk... aku semakin stress. aku stop! tapi bintik2 ni tanak stop. sampai la penoh semuke. haihhhhh mengeluh panjang aku mase tu. memang tak dapat nak bendung lagi kepesatan bintik2 tu naik. sedeh gile. down aku tau takkkkk!!!!!!!!!da la nak SPM. paham tak? AKU MEMANG F*** PRODUK DOVE!
mule2 memang la aku marah sangat ngan produk dove tapi lame2 bole terima la. sebab aku ade try guna shampoo dove baru2 ni. hehe. memang lembut! jadikkk.. aku sedut balik la kate2 aku dulu. dalam 2 minggu macam tu aku gune tibe2 lain macam je rase kepala ni. saket2. tapi rambot lembut. lame lepas tu naik bintik2 ntah macam mane rupe aku pon tatau tapi naik kat atas kulit kepala ni la. banyak pulak tu. saket lagi satu hal. aku stop. pakai shampoo len pulak, jadi okay. kesimpulan? AKU MEMANG F*** SEMULA PRODUK DOVE! huh! tade peluang kedua. tak henggen dah!
--okay continue back pasal azam--
until now aku tak jumpe lagi produk yang betol2 sesuai dengan kulit aku. lagi2 aku ni pengidap resdong tahap 3. ala2 kritikal la jugak sampai kalo makan seafood especially udang memang tak ingat la seksa lepas tu dgn gatai idong, gatai mate, gatai telinge, gatai lelangit + ngan aku2 pon gatai skali. haha! =D memang da gatai! selain tu naik la bintik2 yang bekenaan. besepah-sepah. ye. aku wajib pantang!
sekang ni aku tengah guna NATANE. sape penah dengar? tade kan. aku pon before dis tak penah tau produk ni. sampai la kwn ofis aku dulu bgtau. aku pon try la. quite okay but bile aku beli full set macam dah tade effect. mase gune trail memberangsangkan jugak la resultnye. hmmm lagi!

sekang aku nak try guna produk ni. produk ape? haa ini yang kite tatau. [adeii pecah prot mase mule2 tgok cite los&faun] produk ni kakak aku la yang cakap. die pegi buat facial. pastu die cakap macam okay. die soh aku try and aritu aku da pon try wat facial. YE! RESULTNYEE BAGUS SKALI!! lepas ni aku decide nak wat treatment plus guna produk ni beterusan. ucapkan selamat mencuba kat aku yee kawan2! hehehe =P

[ produk DR AZIMUTH! bagus. pakai herba. hehe. sila cuba kalo nak tau laa.. ]
[ ni salah satu rawatan yang aku penah buat. RAWATAN LINTAH.
gemok lintah2 ni sedot darah kotor kat muke aku mase tuh..huw~ ]


psssttt: kawan2 tolong bagi sapot kat aku ye.. bile bejaye nti aku post entri len plak. hehe =P

psssttt2: kawan2 kalo nak cube bole cube. nak mintak tolong aku pon bole. aku dekat je ngan tempat dr azimuth tu. tade hal la. harge2 membe2 je. hahaha =D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...