Tuesday, January 18, 2011

diari aku 17.01.11

assalamualaikum...

aku nak share aktiviti yang aku buat hari ni
sungguh tapehape
start tengah malam semalam

# gayut selama sejam++ [mental sket smlm!sedih T__T]
# tido bematian. celik2 jam 1430 [ sila kagum! ]
# golek2 sinchan [ malas tahap dewa nak bangun. so men golek2 dulu ]
# sapu menyapu kemas mengemas [ mop xsempat. ceyh. malas sebenanyeee.... hee~ ]
# mandi + basuh bilek air [ bape lame aku dlm bilek air..kecut! ]
# makan sambil tengok TV
# on9 [ torncitying, facebooking, blogging, editing, chatting, googling, downloading, uploading, +++ ]
# jumpe yan jap tuka barang [ slua > helmet. yay! sok bole pakai helmet len.. hehe =P ]
# on9 lagiii [ sambung ape yg patot! ]
# basuh kain + sidai kain
# iron baju [ sok kena keje T___T ]
# masak megi
# makan megi+buah+eskrem.. [ nyummmmmmyyy~ ]
# on9 lagiii dan lagiiiiii
# tengok TV
# on9 lagiiii lagiiii lagiiii

okay
sekang belom lagi pukul 12 tapi aku da besedia nak besenam mate
so for my last activity on 17.01.11 is................
TIDO. jom~ MyEm0.Com

*** ade pic nak share sket..

[ Mat Cool Lava... nyummmmyyy~ ]

[ ni akuarium abg aku baru ejas. ikan kecik2 sgt lg. tak nampak. td beli. 
usha benda ni nanti konfem jadi hobi aku lepas ni sebab aku memang suke tengok ikan!.. ]

[ benda ni aku sampai mimpi teingin nak makan. ngidam ke ape ntah... paus ati dapat! ]

*** nak tunggu pic2 ni masuk pon da sampai lepas pukul 12. cam hareemmmm. aku nak tido!

BYE! 
# sekian # 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...