Thursday, February 17, 2011

tade ape la



tade ape la nak cakap
saje je nak update
saje tanak lupekan cik 'waniey itu aku' ni
yang ye nye aku nak share kesedihan+kestressan aku [ape punye bahase la..]


buat pengetahuan sume, sekang tengah bulan jadi aku sangat sengkek tahap dewa.
buat pengetahuan sume jugak, aku nak makan pon tade dwet ni. harap makan kat cafe tempat keja [sebab touch employee card kalo nak makan ]
tapi buat pengetahuan sume ye, dwet aku da dilaburkan dan melayang disebabkan tayar moto yang pancit tadi.
jadi buat pengetahuan sume, aku stress pk celah mane nak korek dwet ni.


dengan megahnye paku yang macam baru dibeli tepacak kat tayar aku. dengan pantasnye angin tayar klua. dengan gelongnye aku bawak moto tadi. BAHAYE! aku tau. tepakse. PAHAM?

jaoh lagi nak balik punye pasal, malam pulak tu, kena dalam ujan, sengsorang plus sedia maklum aku sorang perempuan dan jadi kat tengah highway, maka aku diketuk oleh pomen tadi. hmmmmmm ='(
MELAYANG $$$$$$$ ~~~~~~~~ ( _ _!)




pssssttttt # aku kena beli kete cepat2 ni. HAHAHA.. alasan kukuh punye kan..wuhuuu~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...