Monday, February 14, 2011

santapan

bile aku stress or ade prob, aku lebih suke pilih ntuk makan. MAKAN BESAQ PUNYAAAAA!heee~
makan sume makanan yang aku suke. lantak la time tu aku tengah sengkek ke kopak tahap dewa ke tapi sebab nak tenangkan jiwa, hati dan prasaan punya pasal, aku sanggup je behabes. aiceyh! HAHAHA :D
pastu mampos kering.. huw~

lately aku ade kesukaan baru.
guess what?
CHEESEEEEEEEEEE.....
sedap pulak bile aku try2 banyak kali..

--------------------------------------------------------
semalam aku frust sebab tak dapat jumpe die. besela. aku bukan penting sangat pon pada die. baek die pentingkan career die. chait! macam aku tade career pulak kan.... PASRAH!

semalam lepas balik keja aku decide nak beli macam2 nak buat makan malam. sume yang bole gemok punya. no wonder berat aku naek jeee...HEHE ;P

aku beli..
KEK SECRET RECIPE 2 - RASPBERRY CHEESE & DARK WHITE CHOC CHEESE.. [tak ingat name. bantai jela]
CHOCOLATE almond
ICE CREAM CHOC NESTLE

nyummyyyy... sedap betol! tapi aku makan kek 1 je semalam. full of tank. NGEHEHE~

*************************************************

aku nak cite makan malam aku arini actually. sebab ade sangkut paut dengan semalam, so aku cite jela sekali.
arini santapan aku......

 [ ni la die dark white choc cheese. siyes sangat lazat. try test. hee~ gemok aku! ]

[ puding mangga. nyummmmyy~ aku wat seniri ni tau. tapi hat kotak punya. sape pon bole. wuhuuu~ ]

*****************************************
 tu jela santapan aku malam ni. tapi ade lagi sebenanye. malas nak letak gamba je. hehe
kopok ikan. eskrem coklat. bla. bla. bla.
segan nak cite. banyak makan aku niii..hehe
eh ape plak function gamba si idong merah ni?
saje nak cakap. ni la sayang aku. peneman tido aku. peneman aku sentiasa. saya sayang die ni.. MUAH <3


[ tak senonoh bantal ade kat tengah laman. dok sorang. sape nak komplen. HEHE.. pagi tadi aku tebangun lambat gile2. naseb tak kena ambik mc. kalo tak, mati aku!..haish ]





pssssttttt # banyak kemajuan dah blog aku ni. aku dalam proses blaja. saje jalan2 tengok sane sini blog orang. agak menarik, curik la tips. wuhuuu.. tengkiu ye sape yang telibat. nanti aku masukkan name2 korang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...