Friday, February 4, 2011

demam

kondisi : demam.selesema.batuk.saket tekak
start : 31 Jan 2011 - ....
sebab : tomyam + rindu + kena ujan + berembun !

ha'a la.. aku tengah demam sekang ni.  blog ni pon lame dah terabai. hehe.. =P [alasan!]
sebab utama aku demam ialah TOMYAM. bole pulak jadi sebab kan. side reasons still ade jugak la.. huhu

******
ari ahad 30/1/11 aku g lepak ngan my syg + member
sakan sket la dok men bowling la bagai. last destination, lepaking. port; gerai 501 @cheras. [kalo tak silap la]
lapa gile sari suntuk tak makan. tengah2 malam pon bole bedal nasi kan. layan...
nasi puteh 2+tomyam campur+ayam goreng kunyit+ayam masak pedas..
sedap je aku boh kuah tomyam sepenuh pinggan. tomyam situ pon bole tahan sedap. pekat. melekat! pegi try test...

hmmm.. memang aku alah seafood. tapi lame dah aku tak dapat. takde pape kot. [assume jela dalam ati]
tak dan balik muke dah gatai2. betahan! [kang kena sound plak.senyap jela dulu..]
balik rumah lagi la gatai. ngan aku2 pon gatai. hahaha. mental!

besok tu aku keje pagi. niat tanak pegi keje da tanam awal dah. pulak bangun2 tekak saket macam ape plus lelangit gatai. adeii. naseb mate aku tak bengkak2. salu bengkak2. hajat memang terus dilaksanakan dengan jaya la. hampir demam la. demam tomyam. ambik mc. bukan balik umah rest, pegi pulak melepak. bekenalan lebih rapat dengan kawan baru. hahaha ayat tabole bla. pastu hantar my syg. balik tu demam. ni dah jadi demam rindu. the next day aku kene keje direct masuk kul3-kul12. memang terbaik!
aku kan perempit. balik keje kena ujan. demam kena ujan. balik pulak tengah malam pukul 12 lebih. dah kena embun,angin malam sume. dah tambah demam berembun pulak.

dah! cukup2 la merepeknye tu. lame dah tak cakap bukan2 kat blog ni kan. lagipon tengah tekanan niii.. release tensioooonnnn....



*** tak malu kan jadi org tatau malu. kesian kau kan waniey... tehegeh2! ape nak buat. hati kering dah dilancarkan tapi tak bape nak kering la. adeiiiii... merana la badan.. *** 




psssstttt # sedang berhempas pulas menyedot ingosss... habat! #

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...