Thursday, February 17, 2011

rumah oh rumah



salam
aku tak tido lagi
da lame rasenye tak stay up macam ni
dulu2 mase blaja je
aku tak tido lagi sebab cari rumah sewa
sangat la tegarnye
bapak aku da sound pegi pindah rumah dekat sikit dengan tempat keje
bukan ape, ari sabtu ni aku da kena move pegi tempat keje baru
bukit jalil -----> jalan tun razak,KL
jaoh tu kalo nak beulang dari bangi ni tambah2 perempit macam aku
banyak bahayanye
maka aku pon besengkang mata mencari tempat beteduh

tengks cik mudah. mudah sikit keje aku cari rumah.

nak tunggu subuh masuk, lepas tu pengsan la. nasib cuti arini! hmmmm..



psssttt # aku da ngantok ni tapi belom azan. adeiii.. tolong tahan aku dari katil. katil memanggil sangat da tu..
pssssttt # header baru. busan ngan header lame. weee~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...