Saturday, February 19, 2011

shifting MyEm0.Com



SALAM


EHEEMMMMM...
aku penin la MyEm0.Com

NAPE?
sebab esok aku da kena pindah tempat keje upsss arini la 19 FEB 2011

SO?
aku kene beulang jaoh paham tak ni..JAUH!

APE HARUS KU LAKUKAN? OUH.... [ bluwekkk..macam hape je...!]
first, aku da dapat ARAHAN & PAKSAAN untuk bepindah rumah

SAPE PAKSA KAU DOW?
ayah aku la. dan ahli keluarga yang lain. [ dah macam kena buang plak ]
< positif > dorang nak aku beulang dekat sikit. tak la bahaya sangat nak naek moto. ye tak?

ABES? CAMNE?
camne ape? macam mane la.. nak tak nak aku kena beusaha cari rumah la. tak pon kereta! 
wahahahaha :D

SERIOUS LA?
ingat aku suke sangat nak menipu? betol la. aku da dapat green lite dari bapak aku. HOYEEEHHHH~!!

AIK.. BAGI PULAK AYAH KO KAN?
die buat paksaan, aku pon bole buat ape.. HAHAHAHAHAHAHAHAHA  MyEm0.Com [ gelak syaitooonnnnn! ]



# LARI TAJUK! #

hemmm... 19.2.2011 aku dengan team mate aku diperintahkan untuk merasmikan tempat keja yang baru.
ASTRO BUKIT JALIL ------------> THE ICON, JLN TUN RAZAK KL
adeiiiii
aku tegolong dalam batch pertama ke tempat baru tu. so kirenye kami akan merasmikan office tersebut
YAHOOOOOOO~! 
[ tak best sangat pon... ]
JAOH dari bangi. tempat tak menarik. tak dapat jumpe2 artis da..

dah. esok kena bangun awal. nak tido. 

CHIOW~
MyEm0.Com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...