Wednesday, May 4, 2011

1 MAY 2011



finally aku ade jugak something nak jot down kan.
tibe2 aku teringat kejadian2 pada 1 May 2011


# BIRTHDAY #

HAPPY BIRTHDAY to my nephew Wan Muhammad Aliff Firuz.
sudah 4 taun kamu kan. setiap taun bole sambut sebab sume orang pon cuti.
hmmm sebab birthday die dapat aku merasa makan eskrem kek Baskin Robin. I <3 cake and ice cream. sedap dapat 22 sekali kan but cepat muak.
birthday boy tak makan pon. baik la dia main "otromen" yang baru dapat siang tadi. sakan beno gayenye. tapi lately aku dah perasaan sesuatu perubahan kat anak buah aku ni.
suare dah garau you! woooowwwww... HAHAHAHAHAHA.. gile!
betol la. sape yang penah jumpa anak buah aku yang ni akan tau suare die macam mane. lelaki tapi cakap suara tak lepas. macam mana aku nak buat demo ni? ** sambil besuare seperti beliau! haha =D **
buas die tak berubah! itu tak boleh disangkal. hmmmm.... *sigh*
# pakcik google bagi contoh ni je haa. dalam, memang sebijik. luar je lain. decoration lain. tade pulak pakcik google pic yang exactly same dengan yang kamiorang ambik. padahal bukan decorate sendiri pon. 
abaikan............. yang penting lazat! HAHAHAHAHA..#




# LABOR DAY #

Selamat Hari Pekerja.
aku sebagai pekerja sekarang baru la rase hari pekeja ni. naseb baek aku cuti. HUHU.. kerja macam aku ni cuti tak menentu. dah macam buruh kasar je. haish. ntah sampai bile. tolong doakan aku dapat better offer dalam masa terdekat ni ye kawan2. amin. tangs. *saje je guna word thanks begaya begitu. bemaksud sebenanye. aku je tau! HAHAHAHA durjana!




# HARI KENA TINGGAL. sob sob sob  MyEm0.Com #

keluar besama dia. sakan! malas nak cite panjang2. pendek kan senang. hepi2 sembang2 lepak2 makan2 lame tak jumpe kononnye. hehe. pastu jumpa pulak dengan pesaing. tapi bukan la pesaing sangat pon. relax je aku. biaq p la hang. sampai time, kamiorang pon nak beram la kan dari Pavillion tu. manusia sangat ramai sebab hujan sangat lebat petang tu. redah. dia dah lambat. rush gile babi. sumpah aku penat tapi betabah jela. ouh lupa nak bagitau, kamiorang menggunakan PT je. public transport.
venue: LRT Plaza Rakyat
aku tunggu dia beli tiket sebab aku pakai touch n go.*whee~ perlu ke statekan. haha*
ok fine. berlari same2 naik tangga sebab tren dah ade. sampai kat atas, tak tau tren nak pegi mane pulak. takde tulis ape2. hampeh. blur2. masing-masing pusing kiri pusing kanan, pintu pon tertutup. tibe2 tebukak balik sebab ade mat saleh sorang ni tertinggal seliper kat dalam tren. HAHA. sempat lagi la tengok benda kelakar.  hmm tengah kalot-kalot, tibe2 dia lari masuk dalam tren tu. aku nak ikot jugak. aku just sempat tahan kaki kat pintu tu tapi pintu still tutup. pastu tren pon jalan bawak dia pegi. dems!
cuba anda bayangkan perasaan aku mase tu! uwaaaa..... MyEm0.Com teketar2 aku tahan nanges. bengang. sume ade.
aku la blur sangat. dalam mase yang same nape dia tak tarik tangan aku mase nak masuk tren tu. both of us salah! tapi aku yang kena tinggal. lastly kitorang tak jumpe pon lepas tu until now. barang aku ade kat dia lagi. hmmm.. gile sedih mase tu! and now aku teingat jugak. hampeh betol!
dia bakal menerima lempangan dan tumbukan aku. seap la. aku da cakap awal-awal dah pasal habuan ni. aku salah ke kau salah ke kau tetap akan kena sebab aku bengang! MyEm0.Com HAHAHAHA..


dah. masa untuk tido. aku esok keja ye. harap maklum. sile beram sekarang waniey!!!!
baeklah.




psssstttt # aku sedang menunggu sesuatu. bile la niiiiii... tak saba gile dah! MyEm0.Com
psssstttt lagi # pitca2 celeb burfday aliff tade pon sebab dok record je. lupe terus nak snap pic. apela!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...