Saturday, May 7, 2011

sangat annoying OK!



salam.
sebelum aku mula cakap baik bagi salam dulu kan. cakap pulak bukan benda yang baik-baik. haha.

hari ni aku dikelilingi dengan manusia yang sangat annoying. takde la sangat tapi biase la kalo nak lebihkan sikit bagi berasa cerita aku ni haa.. haha.

first, kat tempat keje. keje aku ni memang takde tempat duduk tetap. so sape-sape je boleh duduk sebelah aku. hari-hari tu. selalunye aku duduk dengan kawan-kawan aku la except kalo takde tempat kosong yang banyak-banyak. ade sebijik-sebijik je so masing-masing kena bawak diri kena berdikari la..haha. aku hari ni takde tempat takde geng. shit. busan dow. bayang la keje masuk pukul 3pm abes pukul 12am tekulat-kulat sorang-sorang? muke aku ni mane penah diam. mane bole hidop tanpe begosip wooo.. mak aih sampai macam tu tahap kritikal aku. melalut tengok. okay direct. 

aku duduk sebelah sorang minah ni. memang la selalu nampak tapi tak kenal pon. officemate boleh tak kenal. canggih tak canggih. wahaha...
aku memang tak bole bla duduk sebelah die. mulut die... aku rse macam nak lemparkan ayat ni je " eyy nyah mulut kau tu ade insurans berape belas million? gune peluru bepandu ke men tembak je tak bagi salam.. tak bole cabul lagi ke nyah? " lepas tu dok hentak-hentak meja, hentak-hentak mouse segala. aku tau tu office punye. kalo benda-benda tu hidup, dah lame minah tu tak hidup kat situ benda-benda tu plak hentak die. cara cakap da la euwwww gile. 

aku memang tak bagus aku ngaku tapi at least jangan la belagak macam kau bagus sangat der. please. aku dah pelik gile tengok die ni. sepanjang aku keje tau aku perhatikan die haa. harap maklum. annoying gile!



ade lagi sebenarnye nak cerita tapi macam malas pulak. tapi annoying yang lain tade la sebab sape lagi, sebab die la. hmm.. abaikan.
hat ni jela aku cite. sebab aku ni tak bagus sangat. so aku malas nak cakap lebih-lebih sangat. tak pasal-pasal aku pon dapat cop yang same " macam bagus! ". tak perlu la.


ok la. nak tido da. badan tak sehat. kepala berat. perot memulas. penat. hati pon hangat. tambah weng pulak. sume dah ade. jadi. sekian. ouh esok aku sign agreement. agreement ape? yang ni nanti aku cite. whee~



adios gua berambosss~ MyEm0.Com




pssssttttt # aku jumpe orang gile mase jalan nak pegi keje.whoaaa... seram! die tunjuk die 'punye'. bluweekkkkk... sikit nak beterabur muntah hijau! sumpah. awas ye. lrt ampang park.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...