Monday, May 16, 2011

akhirnya


salam
hmmm.. aku just nak bagitau akhirnya aku berjaya jugak balik kampung.
nak tau since bile?
last year. balik sat mase abang ipar aku, Abg Zul meninggal. tu pon awal bulan 12.
lepas tu aku ade balik sat tapi balik hari. ambik mak aku datang KL. tu je.
ouh. ku rase kan sungguh derhaka. mane nak buat. jarang dapat cuti hujung minggu.
harusla kena tunggu hujung minggu jugak kan?
alasan ke ape tu. padahal hari lain pon boleh je kalo ade cuti 2 hari.
tinggal nak dengan tanak je kan. HAHAHAHA =D

ape-ape pon aku dah berjaya berada di kampung. aku dapat cuti dalam seminggu.
so aku nak abeskan cuti dok kat kampung tolong mak ayah ape yang patot.
lame dah menderhaka ni. erkkkkk =.=!

lagi satu benda aku berjaya.
nak tau ape?
RAHSIA!
yang pastinya aku akhirnya berjaya dapat kau.
lalalalalalalalalalalalalalalalalalalala... MyEm0.Com


[ aku suke ni! tu je nak cakap. hehe ]


psssstttt # aku kopak. sape-sape ade tak nak tambah pahala. sile derma kilat untuk aku. uwaaaaaa T___T



 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...