Tuesday, November 22, 2011

[video] tetusuk menusuk!

 ASSALAMUALAIKUM...

phewwwwww... (_ _!)

berk! berk! gua rasa tetusuk menusuk sume ade ni berk! hadeiii. macam mane pulak tangan ni boleh tegatal pegi klik kat video minah ni. haih.. teringat sangat. bagi voicesms! tak zaman dah tapi peduli apa aku. aku nak bagi. bhahaha..


kenangan oh kenangan. hmmm hidup dalam kenangan memang tak kemana la jawabnya. dok la hang kat takok tu. sebab kenangan hanya boleh dikenang. kenangan langsung sikit tak boleh nak ubah even cuit pon. yela. benda yang paling jauh dengan kita adalah masa yang dah berlalu. so, barang yang lepas jangan dikenang. eh boleh ingat tapi takboleh layan sangat! nanti sewel. ala-ala aku. paham tak ni? #amboiiii kau!


# weyy.. esok aku keje! terima la hakikat. #haih 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...