Thursday, April 21, 2011

jangan mulakan!

salam.
hi uols.
aku tengah tekanan. 
kalo aku tekanan, baru aku ingat nak menulis.
cam hape je kan.


pagi2 lagi aku dah bad mood. sebab kena paksa bangun pegi keje. adeii malas gile aku. suara mak da macam alarm je kat telinga aku ni. siyes tak benti suroh aku bangun sambil memekik. zinggggg.... begitu bedesing je telinga aku. start ni aku da jadi tade mood. tula JANGAN MULAKAN. macam tak bese pulak kau kan kena bangun pepagi. ni nak kena pekik baru nak bangun, hambik la.


lepas tu saje la nak bemorning2 ngan die. dapat reply macam harem. lagi moral down aku. kecik je aku pandang org yang tesiku aku mase beselisih. cari masalah pulak kau ni kan. kata aku dalam ati. tak pasal2 je member keje aku pon kena jugak. HAHA. sungguh kurang ajar babitkan orang yang tak besalah.
ni sume sebab aku yang mulakan. tula JANGAN MULAKAN.

dah. busan je cite aku ni!

*************************************
tadi aku dapat sorang customer dari Kulim. nak mintak 1 benda je. tapi last2 sempat bekenalan tanya kawen ke belom, anak berapa bagai. kau nak datang minang ke uncle? layan kan aje.






pssssttt # 
aku tengah sakit ati ngan abang aku. tatau nak cakap ape. haish! demsssss...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...